SEO szövegírás – hogyan csináljam?

SEO szövegírás – hogyan csináljam?Nem érkezett értékelés.

A SEO szövegírás egy azon technikája a kiadónak, mellyel látogatottságot, forgalmat növelhetnek azáltal, hogy magasabb rangú besorolást kapnak a tartalmaik a keresőkben. Ahhoz, hogy egy cikk érdekes legyen és kellemes legyen azt olvasni jó íráskészségre van szükség. Ahhoz hogy megfelelő SEO szöveg váljon belőle, a mondatok stratégiai elhelyezésére is figyelni kell, továbbá a kulcsszavak megfelelő használata is szükséges hozzá. Az alábbi lépések segítségével iránymutatást adunk azoknak, akik érdeklődnek a SEO szövegírás téma iránt.

SEO szövegírás: a vázat

  • Minden cikknek melyet feltöltünk, jól megírnak, magával ragadónak és informatívnak kell lennie. Ha megtaláltuk a témánkat, próbáljuk szokatlan oldalról megközelíteni azt. Fontos, hogy az olvasók rákattintsanak, tehát rendelkezzen új információ értékkel számukra.
  • Egy jól megírt cikk, amelyet igényesen raktak össze, sokkal több látogatót hozhat gazdájának, mint a hanyagul összedobott társaik. A több látogató nyilvánvalóan vonzóbb a média értékesítőknek, reklám szakembereknek, így tudunk nagyobb bevételre is szert tenni.

A kulcsszavakat szedd listába!

  • A kiadóknak fontosak a kulcsszavak, hogy többek között a meta adatokat ki tudják tölteni az oldalukon. Ezek olyan kulcsfontosságú kifejezések, vagy kifejezések kombinációja, melyekre az emberek esetleg rákereshetnek a keresőkben. (pl.: honlapkészítés, honlapkészítés budapesten, honlapkészítés olcsón).
  • Ha megvan a lista, igyekezzünk ezeket a kifejezéseket, kulcsszavakat felhasználni a cikk egészében. Nem kell görcsösen végig írni velük minden bekezdést, ezzel csak ártunk a SEO-nak.

Írjuk meg a SEO cikket!

  • Minden esetben győződjünk meg róla, hogy nyelvtanilag helyes szöveget írtunk. Adjunk címet a cikknek, tagoljuk fel bekezdésekre, fejlécre. Használjuk az előbbiekben említett kifejezéseket a címekben, az első bekezdésben, és az első mondatokban.
  • Ne használjunk túl sok kulcsszavat, az ajánlott kulcsszó sűrűség általában 1-3%. Szükség esetén használjunk formázásokat: félkövér, dőld, felsorolás, idézet.. ezek mindegyike képes javítani a SEO eredményét.

Linkeljünk tartalmat!

  • Hiperhivatkozásokat feltétlenül fontos elhelyezni a szövegekben, feltéve hogy van releváns téma. Jelöljük ki a kívánt szót, kifejezést és adjuk hozzá célként a webhely címet.

Építsünk linket a SEO cikkünknek!

  • Miután megírtuk a cikket, feltöltöttük, publikáltuk, már csak arra van szükség, hogy eljuttassuk az olvasóközönséghez. Első lépésként elég lehet megosztani néhány közösségi oldalon, így ismerőseink, barátaink, követőink máris tudnak az újabb bejegyzés meglétéről.

Hasznos volt számodra ez az információ?

Kapcsolódó cikkek

Google PageRank

Elfelejthetjük, mennyi a PageRank -ünk

Én azt tapasztalom, a Google PageRank mutatónak főleg a 2000-es évek elején volt igazán meghatározó […]

Google (mobil barát) algoritmus frissítés: Ez, Neked Csak Jó!

Az algoritmus frissítés sokkal inkább egy remek le ...

A Google nemrég annak fényében változtatott a kereső algoritmusán, hogy a mobilon Google keresését használó […]

Holnaptól lőttek a nem mobil barát honlapoknak

A Te vállalkozásod biztonságban van?

A Google új keresőalgoritmusa holnaptól radikálisan le fogja fokozni a nem mobil barát honlapok […]

301-es, 302-es, „Meta Refresh” - azaz meta frissítésen alapuló átirányítás

Weboldal átirányítás fajták: 301 – 302 R ...

Mi is az az átirányítás? Az átirányítások segítségével a felhasználót (és a weboldal) és a […]

A SEO érem két oldala - mit szabad, mit nem (de mégis)?

A SEO érem két oldala – mit szabad, mit nem ...

A SEO-technikák két nagyobb csoportba oszthatóak: az úgynevezett „white hat”, amely azon technikákat jelenti, […]